| קריות | קריית | הקריות | בקריות | קרית מוצקין | קרית ביאליק | קרית ים | קרית חיים | קרית אתא
אכילת פירות וירקות מונעת קמטים | קריות | חיפה
 
 
Google

עורכי דין | טכנאי מחשבים | הפוך לדף הבית | הוסף למועדפים | פרסום באתר | מערכת האתר | כתבו לנו | המלץ לחבר | 14:12:17 16/05/2008


 
  הקריות
  חיפה והצפון
  תרבות ופנאי
  כלכלה / נדל"ן
  צרכנות
  רכילות
  פרסום ושיווק
  אינדקס עסקים
  לוחות הקריות
  הכרויות
  שימושון
  סלולר
  פורום
  המגזין
  בריאות
  חיי לילה




 
אכילת פירות וירקות מונעת קמטים
כתב קריות באינטרנט | 8 יוני 2006 17:57

אכילת יותר פירות וירקות תבטיח פחות קמטים במרוצת החיים, כך נטען במחקר חדש


באדיבות אתר הבריאות take-care.org

המחקר, שהתפרסם בכתב העת הגרמני לדרמטולוגיה, מצא כי אנשים בעלי רמות גבוהות של אנטיאוקסידנטים (חומרים נוגדי חימצון) בגופם הם בעלי פחות קמטים ומראם צעיר יותר.

אנטיאוקסידנטים הם מולקולות חשובות הלוחמות בהשפעה ההרסנית של "רדיקלים חופשיים" שהן מולקולות בעלות חמצן בלתי יציב שגורמות לקמטים בעור.
פירות וירקות רבים, כגון: גזר, עגבניה, פלפל, תה ירוק ועוד, מכילים אנטיאוקסידנטים שהגוף יכול לנצלם.

המחקר, שנערך בבית החולים צריטה בברלין, מצא גם כי צמחונים הם בעלי רמות גבוהות יותר של אנטיאוקסידנטים ובעלי מספר נמוך יותר של קמטים.
ידוע, זה זמן רב, כי תזונה בריאה העשירה בפירות ובירקות, מסייעת בשמירת בריאות העור, אך במחקרים קודמים לא עלה בידי החוקרים למצוא קשר ישיר בין רמות אנטיאוקסידנטים לבין הזדקנות תאי העור.

קמטים מופיעים כחלק טבעי של תהליך ההזדקנות כאשר תאי העור מתפרקים. תהליך זה מואט על-ידי אנטיאוקסידנטים.

החוקרים מזהירים שיש להמנע מנטילת השלמות תזונתיות של אנטיאוקסידנטים ולדבוק באכילה מרובה של פירות וירקות משום שמינון יתר של אנטיאוקסידנטים עלול להחיש את פעילות הרדיקלים החופשיים ולפגוע בעור ביתר תוקף.



שלח כתבה הדפס כתבה

עוד בקריות באינטרנט:

קריות באינטרנטחדשות בקריותחיפה והסביבה




תגובות הגולשים:
 אין תגובות לידיעה זו.
תגובות לכתבות הן בגדר דיעות הגולשים בלבד
















המערכת | פרסום באתר  | קישורים | מפת אתר | ארכיון | תנאי שימוש באתר

מדורים נוספים באתר: חדשות | קריות | חיפה | הכרויות | לוחות | משחקים | סלולרי | תרבות ופנאי | חיי לילה | רכילות | כלכלה/נדל"ן | צרכנות  |  שימושון | הלוק השבועי | איכות אוויר בחיפה | מדריך עסקים | פורומים | הומור בדיחות | מבזקים | דרושים | דירות למכירה/השכרה | יד שנייה | רכב יד שנייה | מוצרי חשמל | משלוחים בקריות | גלובוס מקס קריון


חברות בקבוצת פלוס מדיה - פרסום באינטרנט


             


כל הזכויות שמורות לאתר קריות באינטרנט (C)
דואר אלקטרוני