| קריות | קריית | הקריות | בקריות | קרית מוצקין | קרית ביאליק | קרית ים | קרית חיים | קרית אתא
נשים החיות עם גברים נוטות להשמין | קריות | חיפה
 
 
Google

עורכי דין | טכנאי מחשבים | הפוך לדף הבית | הוסף למועדפים | פרסום באתר | מערכת האתר | כתבו לנו | המלץ לחבר | 14:12:44 16/05/2008


 
  הקריות
  חיפה והצפון
  תרבות ופנאי
  כלכלה / נדל"ן
  צרכנות
  רכילות
  פרסום ושיווק
  אינדקס עסקים
  לוחות הקריות
  הכרויות
  שימושון
  סלולר
  פורום
  המגזין
  בריאות
  חיי לילה




 
נשים החיות עם גברים נוטות להשמין
כתב קריות באינטרנט | 8 יוני 2006 18:02

מחקר חדש גורס כי נשים נוטות לפתח הרגלי אכילה גרועים ולעלות במשקלן כשהן חיות עם גברים


באדיבות אתר הבריאות take-care.org

לעומתן, גברים החיים עם נשים הופכים בריאים יותר, אוכלים יותר ירקות ופירות וממעטים באכילת בשר.

במחקר שנערך במחלקה לתזונה באוניברסיטת ניו-קסל בבריטניה, נסקרו 7 מחקרי תזונה קודמים שנערכו במחלקה לתזונה.

צוות המחקר מצא כי בחיים משותפים, נשים מגבירות את צריכת השומנים והסוכר ותפריטן הופך להיות עשיר במנות מורכבות של פחמימות, כגון: פסטה ותבשילי אורז.

התזונאים משערים כי שינוי זה בתפריט מקורו ברצונם של בני הזוג לרצות את שותפיהם לחיים באמצעות "העשרת התפריט".

באחד המחקרים נטען כי גברים מעדיפים, באופן טבעי, תזונה עשירה בשומנים בעוד שנשים נוטות לבחור בתזונה בריאה יותר ודלת שומן. חלוקה זו מטשטשת כאשר בני הזוג חיים יחדו.

במחקר בארה"ב בו נחקרו 9043 אנשים נמצא כי הנישואין עצמם הם הגורם לעליית משקלן של הנשים, ובמקרים בהם התפרקו הנישואין ירדו הנשים במשקלן. עורכי מחקר זה משערים כי העליה במשקלן של הנשים הנשואות היא פועל יוצא של מיעוט בפעילות גופנית ואי הקפדה על הרגלי אכילה תקינים.

אומרת עורכת המחקר, דר' עמליה לייק: "אי אפשר, כמובן, להאשים רק את בן הזוג באורח חיים בלתי בריא ובתזונה לקויה, ישנם גורמים נוספים המשפיעים על הרכב התפריט ועל הפעילות. בכל זאת, הראה המחקר כי לחיים משותפים יש השפעה חזקה על אורח החיים ואנשים החפצים לחיות באופן בריא יותר צריכים לקחת זאת בחשבון. זוגות העוברים לחיות יחדו צריכים לנצל את תקופת ירח הדבש לביצוע שינויים חיוביים באורחות חייהם ובתזונתם באמצעות שיתוף פעולה ותמיכה הדדית. גם זוגות החיים זמן רב יחדו צריכים לדעת כי לעולם לא מאוחר לבצע את השינויים הדרושים ולבצעם בעבודת צוות".

המחקר פורסם בכתב העת לתזונה מלאה.



שלח כתבה הדפס כתבה

עוד בקריות באינטרנט:

קריות באינטרנטחדשות בקריותחיפה והסביבה




תגובות הגולשים:
 אין תגובות לידיעה זו.
תגובות לכתבות הן בגדר דיעות הגולשים בלבד
















המערכת | פרסום באתר  | קישורים | מפת אתר | ארכיון | תנאי שימוש באתר

מדורים נוספים באתר: חדשות | קריות | חיפה | הכרויות | לוחות | משחקים | סלולרי | תרבות ופנאי | חיי לילה | רכילות | כלכלה/נדל"ן | צרכנות  |  שימושון | הלוק השבועי | איכות אוויר בחיפה | מדריך עסקים | פורומים | הומור בדיחות | מבזקים | דרושים | דירות למכירה/השכרה | יד שנייה | רכב יד שנייה | מוצרי חשמל | משלוחים בקריות | גלובוס מקס קריון


חברות בקבוצת פלוס מדיה - פרסום באינטרנט


             


כל הזכויות שמורות לאתר קריות באינטרנט (C)
דואר אלקטרוני