| קריות | קריית | הקריות | בקריות | קרית מוצקין | קרית ביאליק | קרית ים | קרית חיים | קרית אתא
חשיפה לשמש - מקטינה את הסיכון להתפתחות סרטן השד | קריות | חיפה
 
 
Google

עורכי דין | טכנאי מחשבים | הפוך לדף הבית | הוסף למועדפים | פרסום באתר | מערכת האתר | כתבו לנו | המלץ לחבר | 14:13:10 16/05/2008


 
  הקריות
  חיפה והצפון
  תרבות ופנאי
  כלכלה / נדל"ן
  צרכנות
  רכילות
  פרסום ושיווק
  אינדקס עסקים
  לוחות הקריות
  הכרויות
  שימושון
  סלולר
  פורום
  המגזין
  בריאות
  חיי לילה




 
חשיפה לשמש - מקטינה את הסיכון להתפתחות סרטן השד
כתב קריות באינטרנט | 8 יוני 2006 18:12

נערות המבלות בשמש, עשויות להיות בעלות סיכון מופחת להתפתחות סרטן השד בהמשך חייהן


באדיבות אתר הבריאות take-care.org

במחקר נמצא כי נערות העובדות בחוץ או מרבות לבלות בחוץ הן בעלות סיכון מופחת, באופן ניכר, לפתח סרטן השד.

סיכון מופחת זה הוא תוצאה של רמות מוגברות של ויטמין D הנוצר בגופן כתוצאה מחשיפה לשמש. ממצאי המחקר הוצגו בכינוס של האגודה האמריקאית לחקר הסרטן.

החוקרת הראשית, דר' ג'וליה נייט, אומרת: "מצטברות הוכחות כי ויטמין D עשוי לסייע בהפחתת הסיכון להתפתחות סרטן השד. ממצאי מחקרנו מאוששים את ההנחה כי מה שמתחולל בעת התפתחות השדיים, בגיל ההתבגרות, יש לו השפעה על סיכון עתידי להתפתחות סרטן השד".

צוות המחקר מאוניברסיטת קליפורניה בדק את הקשר בין רמות ויטמין D לבין שיעור מקרי סרטן השד בקרב 1760 נשים. הצוות מצא כי רמות של 50 ננוגרם ויטמין D במיליליטר דם היו קשורות לסיכון מופחת ב- 50% להתפתחות סרטן השד.
בכדי להשיג רמות כאלה של ויטמין D על האישה לקבל 1000 יבל"א של ויטמין זה ביום.

צריכה של שמן כבד דגים במשך 10 שנים ויותר כרוכה אף היא בצמצום הסיכון לסרטן השד כמו גם שתיית 9 כוסות חלב בשבוע בין הגילאים 20 עד 29.



שלח כתבה הדפס כתבה

עוד בקריות באינטרנט:

קריות באינטרנטחדשות בקריותחיפה והסביבה




תגובות הגולשים:
 אין תגובות לידיעה זו.
תגובות לכתבות הן בגדר דיעות הגולשים בלבד
















המערכת | פרסום באתר  | קישורים | מפת אתר | ארכיון | תנאי שימוש באתר

מדורים נוספים באתר: חדשות | קריות | חיפה | הכרויות | לוחות | משחקים | סלולרי | תרבות ופנאי | חיי לילה | רכילות | כלכלה/נדל"ן | צרכנות  |  שימושון | הלוק השבועי | איכות אוויר בחיפה | מדריך עסקים | פורומים | הומור בדיחות | מבזקים | דרושים | דירות למכירה/השכרה | יד שנייה | רכב יד שנייה | מוצרי חשמל | משלוחים בקריות | גלובוס מקס קריון


חברות בקבוצת פלוס מדיה - פרסום באינטרנט


             


כל הזכויות שמורות לאתר קריות באינטרנט (C)
דואר אלקטרוני